Dejte zákazníkům, co chtějí

Zatímco se vám nejschopnější spolupracovník stará o vaši firmu a vy ho samozřejmě náležitě motivovali, abyste měli jistotu, že firmu povede perfektně, můžete na chvilku vypnout a soustředit se na to, proč návštěvnost vašeho webu tak klesla.

Co třeba zkusit tohle

– Po důkladném ohledání „místa činu“, zjistíme, že na našem webu například chybí „NAPIŠTE NÁM“, což lidé velmi často využívají, jako vůbec nejrychlejší komunikaci s vámi. Pokud ji nemáte, je to k zamyšlení.
 
– Jestli-že, máte ve své firmě co ukázat, máte například prodejnu, výrobnu, nějaké prostory, kde se něco děje + zázemí společnosti, respektive vašich spolupracovníků, není od věci uvažovat o „VIRTUÁLNÍ PROHLÍDCE“. Je to něco, co lidé rádi. I dospělí jsou jako děti, rádi si hrají a objevují.
 
– Berme v úvahu také stáří vaší firmy. Pokud jste v Česku provaření, není náhodou na čase, být vidět i za hranicemi? V tom případě by se vám mohl hodit odkaz na „VYBERTE JAZYK“. Text vašich stránek se rázem přeloží do příslušného jazyka. Jinak vás nejspíš sám od sebe zahraniční zákazník nemá šanci oslovit.

Když ani tohle nezabere
Nechte si udělat optimalizaci webu. Když bychom to měli velmi jednoduše vysvětlit, oč jde, pokud si tohle necháte udělat, budete se internetovým vyhledávačům víc líbit, lépe si vás všimnou, a následně vás lépe mohou, potencionální zákazníci, mají šanci oslovit.
Je to jako se vším. Pokud se o to či ono nebudeme starat, nejspíš nás to dřív nebo později zradí. Je to stejné, jako se vztahem. Pokud partnera získáte a tím to pro vás zhasne, většinou velmi brzy zjistíte, že jste si čím dál tím víc cizí, že spolu začínáte žít spíš jako sestra s bratrem a že to je všechno jinak než tak, jako na začátku. Nebo také stačí mít na paměti takové to: „Všechno co děláš, dělej pořádně“, nebo „S poctivostí nejdál dojdeš“, nebo třeba „Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Takže, dejte zákazníkům, co chtějí a sami sobě dobrý pocit, z dobře vykonané práce.