Rozhlédněte se, než si pořídíte svůj web

Možná je dnešní nabídka šablon pro někoho až moc velká a příliš se v ní neorientují. Popravdě, i někteří internetoví machři, kteří se tím živý a mají portály obsahující nejrůznější šablony, jako jiní denní tisk, mají co dělat, aby našli tu pravou pro toho pravého.

Právě proto, že šablon na weby je tolik a v dnešní době i relativně finančně velmi dobře dostupných i pro začínajícího podnikatele, nebo prostě pro toho, kdo po svém webu touží, je dobré nejdříve studovat a bádat, abychom později nelitovali.

Co nejdřív!
° Určitě si projděte několik webových stránek, se stejnou nebo podobnou tématikou, o kterou máte sami zájem a důkladně klikejte na odkazy na lištách. Dělejte si poznámky.
 
° Sepište si seznam, co víte, že na svém webu jistě mít chcete, bez čeho by se prostě neobešel. Postupně nabalujte věci jasné, jako je kontakt nebo třeba ceník, až po odkazy, které vám přijdou zajímavé, zvláštní, přínosné.
 
° Ucelenější představu je dobré konzultovat s kamarádem, rodinou, někým, kdo už třeba touhle cestou prošel. I názor laika pro vás může být v nějakém ohledu přínosný.
 
° Určete si reálné datum, od kdy chcete, aby začal váš nový web fungovat.
 
° Se spuštěním o sobě dejte vědět na sociálních sítích, v místních médiích, prostřednictvím městského zpravodaje. Většinou je tohle všechno účinnější, než vyrábět letáčky.
 
Komu se nelení, tomu se zelení
Pak už jen čekejte, co se bude dít, kdo vám zavolá a kdo vás osloví. No tak takhle už ne. Právě naopak. Stále o sobě dávejte vědět, je dobré, aby vás bylo všude plno, dokud si vás lidé nezakódují natolik, že vám pak opravdu budou volat sami. Dobrý web, na který je vždycky zavede odkaz z vaší vizitky, z vašeho profilu, bude jedním z důležitých kritérií, podle kterého vás klienti – zákazníci osloví, a později i třeba vynesou do pomyslného podnikatelského nebe.