Zvládněte evidenci Vašich zaměstnanců levou zadní

Zase se Vám stalo, že jste nevěděli, kolik pracovníků je dnes v práci? Opět jste zavaleni propustkami k lékaři? A kdo má dnes dovolenou? Kde je teď manažer nákladového střediska? Kolik zaměstnanců Vám bude chybět na noční směně? Koho povolat na záskok? Nemá snad už tento zaměstnanec příliš mnoho odpracovaných hodin za měsíc?

zaměstnanci

Na otázky získáte jasné a přesné odpovědi
Budete-li vlastnit kvalitní software http://www.kit.cz/produkty/reseni-pro-firmy/bmd-hrm-firmy/17-casova-evidence/, který bude sledovat časovou evidenci všech zaměstnanců, nebudete muset obvolávat několik dalších zaměstnanců, abyste došli k odpovědím na Vaše otázky. Budete to vědět hned v danou chvíli. A to je pěkné, nemyslíte? Chce to jenom promyslet, jaký SW pořídit, aby vyhovoval Vašemu firemnímu prostředí!

Navíc si navolíte veškeré požadavky na časovou evidenci Vašich zaměstnanců ve firmě, aby nastal pořádek, ale také přehlednost takové evidence. Potom nebude těžké zjistit, že dnes nejsou plně obsazeny dva výrobní stroje. Nebo že dokonce jeden stojí. Nebude těžké ani zjistit, kde se právě nachází manažer nákladového střediska. Protože si opravdu nemusíte všechno pamatovat. Za Vás to bude vykonávat pohodový SW.

tým

Ani s plánováním nebudete mít velký problém
Když už je SW kvalitní, potom není těžké z chybových protokolů naplánovat pomocí nadefinovaných programů správné a efektivní využití pracovní doby. A firmám jde také o to, aby snižovaly náklady. S aplikací časové evidence, která je pro potřeby firem dokonalá, dokážete snížit i náklady na administrativu.
Je toho spousta, co dokáže SW pro časovou evidenci zaměstnanců. Je zapotřebí, abyste si hlavně Vy vychytali, co je pro firmu nejpodstatnější, a teprve potom se rozhodovat o pořízení jednotlivých modulů, které pro Vaši evidenci budou nejvýhodnějším řešením. Zvládat tak náročné operace s pracovní dobou, nebo s pracovním vytížením zaměstnanců, vést precizně záznamy už nebude pro Vás žádný velký problém. Tomu věřte.

Zvládněte evidenci Vašich zaměstnanců levou zadní
Ohodnoťte příspěvek